tisdag 11 november 2008

Over and out

Jag har hittat lite statistik över den här bloggen. Jag är riktigt stolt! Jag har i genomsnitt 7 unika besökare per dag. Vilken merit!
Sammanlagt är det 165 olika personer som varit inne på den här bloggen minst en gång. Stort! Endast några stycken har dock valt att återkomma regelbundet. Hur ska jag tolka det?

Vad jag försöker säga är att jag nu tänker göra en Alex Schulman och lägga ner verksamheten. Bloggen har blivit för stor, större än mig. Den har blivit ett monster… osv, osv. Man måste sluta när man är at the top och allt det där...

Nej, det är faktiskt så att jag, pinsamt nog, plötsligt gillar att skriva blogg. Men jag tänker inte göra det här. Här finns, från och med nu, endast rum för texter som relaterar till journalistikkursen. En annan blogg har påbörjats, mest på skoj. Adressen är klar, men jag tänker inte ge den till er. Nej, nej, så lätt ska det inte bli. Vill ni läsa mer från mig så får ni tyda koden som jag på ett listigt sätt lagt in i denna text. Jag säger inte mer än att bloggen finns på blogg.se.
(Först att placera en kommentar där vinner ett fantastiskt men ännu obestämt pris. Gäller ej för Elin som är jävig.)

Vi får väl se om ni hittar mig när jag nu startar mitt nya liv…som bloggare!

You created me – Now see what I’ve become!
(Här borde det vara ett avgrundsdjupt hånskratt)

1 kommentar:

Anonym sa...

vet inte om jag vill ha något pris men jag har hittat koden. inte så svårt. bara att titta på vad som är kursiverat