tisdag 28 oktober 2008

När viljan och tiden inte går ihop...

Kort inlägg bara för att..

Det är så jobbigt det här med att vara inspirerad, att hitta uppslag, att vilja skriva. Jag känner mig sugen, jag har saker att dela med mig av till dig, till er som läser. Jag vet inte vad det är, kanske bara en tanke eller två, tagen ur luften eller hittad på gatan. Snodd från en annan blogg, eller något som bara dykt upp.

Grejen är bara den att jag inte har tid. Min dag är för kort, mina uppgifter för många, och jag orkar inte helt enkelt. Så istället för att dela med mig av mina ytterst världsomvälvande och fantastiska idéeer om ditten och datten, om livet och döden, om kärlek, hat, glädje och sorg, så tar jag upp er dyrbara tid med detta meningslösa inlägg om allt och ingenting. Bara för att få skriva något..

Förlåt...

1 kommentar:

åsa sa...

haha
men det är väl just detta man har sin blogg till, att skriva om ingenting för ingen?
eller har jag missuppfattat...